Dietetyk Warszawa, odchudzanie Warszawa

RSS Feed Youtube Facebook Instagram

sobota, 20 sierpnia 2016

Domowe pesto

Domowe pesto jest bardzo proste w przygotowaniu i smakuje dużo lepiej od kupionego w sklepie. Jego przygotowanie zajmie Ci kilka minut. Bardzo dobrze smakuje jako dodatek do pieczywa, makaronu, ryb czy sałatek. Jest źródłem witaminy A, która działa korzystnie na wzrok, witaminy C - wspomagającej odporność oraz przeciwutleniaczy, które hamują procesy zapalne.  Pesto zawiera dość dużo kalorii (1 łyżka to ok. 70 kalorii), jednak możemy je jeść na diecie, ponieważ ich głównym źródłem jest oliwa z oliwek. Jest ona bogata w kwasy tłuszczowe korzystne dla naszego zdrowia. 


Trudność (1-4): 1
Czas przygotowania: 5 minut
Składniki na 1 słoiczek:
2 łyżki orzeszków pinii
1 drzewko świeżej bazylii
pół szklanki oliwy z oliwek
10g parmezanu
pieprz, odrobina soli

Przygotowanie: 
1. Wszystkie składniki zmiksować.
2. Jeżeli pesto wyszło za gęste, dodać więcej oliwy,
Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz