Dietetyk Warszawa, odchudzanie Warszawa

RSS Feed Youtube Facebook Instagram

wtorek, 2 sierpnia 2016

Pudding chia z zieloną herbatą

Jeżeli chcecie na długo pozostać młodzi, koniecznie wypróbujcie nasz przepis na pudding z nasionami chia, zieloną herbatą i jagodami. Deser ten zawiera mnóstwo antyoksydantów, które to właśnie odpowiadają za hamowanie procesów starzenia oraz zapobiegają powstawaniu wielu chorób. Dodatek banana do puddingu nadaje mu przyjemny, słodki smak, dzięki czemu deser jest naprawdę pyszny. Zawiera jedynie cukier występujący naturalnie w owocach, zatem możemy jeść go będąc na diecie.
pudding, super food, chia
Trudność (1-4): 2
Czas przygotowania: 15 minut + 60 minut czekania
Składniki na 2 porcje:
3 łyżki nasion chia
200ml naparu z zielonej herbaty
1 łyżka młodego jęczmienia
1 banan
garść jagód
łyżka jogurtu naturalnego
do przyozdobienia -  np. suszona żurawina, winogrona

Przygotowanie: 
1. Nasiona chia zalać przestudzonym naparem z zielonej herbaty. Dodać łyżkę młodego jęczmienia. Całość wymieszać i odstawić do lodówki na ok. godzinę, aby nasiona napęczniały.
2. Pudding chia zalać musem bananowym - rozgniecionym lub zmiksowanym bananem. Następnie musem jagodowym, czyli rozgniecionymi jagodami z jogurtem.
3. Na koniec udekorować pudding, na przykład plasterkami banana, suszoną żurawiną i winogronami.

Wartość odżywcza 1 porcji:
energia: 190 kcal
białko: 5,4 g
tłuszcz: 13,3 g
węglowodany: 31,2 g
w tym błonnik: 4,7 g
Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz