Dietetyk Warszawa, odchudzanie Warszawa

RSS Feed Youtube Facebook Instagram

środa, 1 czerwca 2016

Pastelowe koktajle

Przedstawiamy Wam przepis na pyszne koktajle o ciekawych, pastelowych kolorach. Nie tylko ładnie wyglądają, ale również są bogate w witaminy, składniki mineralne, przeciwutleniacze i pełnowartościowe białko. Miętowy koktajl zawdzięcza swój kolor spirulinie, czyli mikroskopijnym algom słodkowodnym. Warto wprowadzić je do diety ze względu na dużą zawartość m.in. witamin z grupy B, witaminy K, potasu, magnezu, żelaza, cynku, miedzi, manganu, selenu i chromu. Spirulina ma działanie antynowotworowe (dzięki obecności przeciwutleniaczy), korzystnie wpływa na tarczycę (za sprawą selenu) i potrafi sprawić, że nasze włosy i paznokcie będą piękne i mocne (wysoka koncentracja mikroelementów). Jest szczególnie polecana osobom odchudzającym się, ale również każdemu kto chce zwiększyć w swojej diecie udział witamin i składników mineralnych.

pastelowe koktajle, spirulina, piękne włosy i paznokcie
Trudność (1-4): 1
Czas przygotowania: do 15 minut
Składniki (na 1 porcję):
różowy koktajl
150 ml jogurtu naturalnego/ mleka kokosowego lub innego roślinnego
100 g truskawek (garść)
100 g banana (pół)

miętowy koktajl:
150 ml jogurtu naturalnego/ mleka kokosowego lub innego roślinnego
40 g awokado (1/4)
70 g kiwi (średnia sztuka)
5-10 g sproszkowanej spiruliny (łyżeczka-łyżka) - w zależności jaki kolor chcemy uzyskać

Przygotowanie: 
1. Banana, awokado i kiwi obrać ze skórki, truskawki pozbawić szypułek.
2. Zmiksować wszystkie składniki.
3. Koktajle można udekorować świeżymi owocami czy jagodami goji.
miętowy koktajl, spirulina, jagody goji



różowy koktajl, truskawki, pełnowartościowe białko

Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz